دانش آموزان برگزیده مسابقه کاریکاتور با موضوع صرفه جویی در مصرف آب شرب در فارس معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، برگزیدگان مسابقه کاریکاتور با موضوع صرفه جویی در مصرف آب که در دو گروه سنی کودک و نوجوان برگزار گردیده بود، معرفی شدند.

با هدف توسعه ابعاد امور فرهنگی و آموزش همگانی و به منظور ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و نهادینه کردن اصول صرفه جویی در مصرف، مسابقه مجازی نقاشی وکاریکاتور با مضمون آب شرب و صیانت از منابع آب همزمان با اول خردادماه سال ۱۴۰۰ بین دانش آموزان استان برگزار شد.

پس از تمدید مسابقه تا پایان مرداد ۷۵۰ اثر کاریکاتور و کاریکاتور نقاشی در دبیرخانه‌ی مسابقات دریافت و ثبت شد.

کمیته‌ی داوری با حضور نماینده‌ی اداره‌ی کل آموزش و پرورش استان و نمایندگان شرکت آبفا استان فارس تشکیل و آثار دریافت شده داوری و با در نظر گرفتن ۵ شاخص، ۲۰ اثر (هر گروه سنی ۱۰ اثر) در دو گروه سنی مورد نظر انتخاب و معرفی شدند.

زهرا زارع مویدی از شیراز هنرستان الزهرا، پریا جوکار از جهرم آموزشگاه میرزا رفعت، فاطمه اردشیری از شیراز آموزشگاه فرشتگان، سید محمد سادات از زاهد شهر آموزشگاه شهید خسروانی، علیرضا زرع از مرودشت آموزشگاه شهید میرابی از برنده شدگان این‌مسابقات هستند.

نگین شاهسونی از شیراز آموزشگاه فرشتگان، سحر ذوالفقاریان از جهرم آموزشگاه امیر حمیدی، آیدا بهارلویی از شیراز آموزشگاه ابوریحان ۲، احمد رضا زارع از مرودشت آموزشگاه شهید میرابی، ماهک علیزاده از شیراز آموزشگاه علوی، امیرعباس صحرائیان از جهرم، محمد حسین عرب شیبانی از آباده آموزشگاه امام علی (ع) از دیگر برندگان این مسابقات بودند.

نرجس بنی زمانی از لارستان آموزشگاه شهدای فرهنگ، آرمین میرزایی از شیراز آموزشگاه امام جعفر صادق (ع)، شیما زارع از شیراز آموزشگاه شهید محمد باصری، بهزاد رحمانی از مهر آموزشگاه حر، نیما خلج از شیراز آموزشگاه دکتر حسابی، یکتا میرزاده از کازرون، آوا اکبرزاده از کازرون، کوثر شناوری از شیراز پیش دبستانی قصر شادی از دیگر کسانی هستند که نظر هیات دوارن را به خود جلب کردند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار