توزیع ۴۰ هزار دز واکسن کرونا تا چند روز آینده در مشهد

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیردار مشهد گفت: ۴۰ هزار دز واکسن کرونا تا چند روز آینده در مشهد توزیع می‌شود.

محمد جعفر صادقی مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیردار مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛   گفت: ظرف روز‌های آتی واکسن برکت در مراکز منتخب مشهد توزیع می‌شود.

او با اشاره به آغاز واکسیناسیون در خراسان رضوی افزود: تاکنون در مشهد بیش از ۳ میلیون دز اول واکسن کرونا تزریق شده است.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیردار مشهد ادامه داد: تمام افراد بالای ۱۲ سال در سطح شهر مشهد می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های واکسیناسیون واکسینه شوند. همچنین ۲۱/۹ درصد از مردم مشهد تاکنون واکسینه شده اند و با مراجعه به مراکز واکسیناسیون این میزان در حال افزایش است.

صادقی بیان کرد: تمام افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه vcr.salamat.gov.ir/faکارت دیجیتال واکسیناسیون خود را به زبان فارسی و انگلیسی دریافت کرده و برای امور مختلفی همانند: خروج از کشور، تردد جاده ای و  ارائه خدمات درمانی  مورد استفاده قرار دهند.

او تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد با دارا بودن ۲۹۰ مراکز واکسیناسیون به صورت‌ تجمیعی، خودرویی، پایگاهی و سیار در مقایسه با دیگر دانشگاه‌های کشور از لحاظ واکسیناسیون کرونا قرار دارد.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیردار مشهد تاکید کرد: در شبانه روز گذشته ۷۶ هزار دز واکسن درمراکز زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد تزریق شده است که بخش بیشتر آن را واکسن سینوفارم دربر می‌گیرد.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار