متقاضیان مقاوم سازی منازل مسکونی با مراجعه به بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری، تسهیلات ۱۰۰ میلیونی با باز پرداخت پنج درصد دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رسول شهبازی معاون عمرانی بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۵۷۳ روستا بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که طرح هادی تاکنون در ۵۶۳ روستا اجرایی شده است.

او افزود: اجرای طرح هادی در ۱۶۶ روستا در سطح استان با ۶۲۴ میلیون ریال اعتبار مصوب و تخصص ۲۲۵ میلیون ریال تهیه و اجرا می‌شود.


بیشتر بخوانید


شهبازی اضافه کرد: روند انتخاب پیمانکاران در حال انجام است و عملیات اجرای طرح هادی در ۱۶۶ روستا تا ماه آینده آغاز می‌شود.

او اظهار داشت: تسهیلات مقاوم سازی منازل روستایی برای سه هزار و ۵۰۰ واحد برای امسال پیش بینی شده است که تاکنون اعتبارات لازم برای دو هزار و ۵۰ واحد ابلاغ شده است.

شهبازی تصریح کرد: امسال کل تسهیلات تخصیص یافته به بازسازی و مقاوم سازی منازل مسکونی در استان، ۲۰۵ میلیارد تومان است و اعتبارات بر اساس قواعد و ضوابط مشخص بین روستا‌های مستعد در قالب طرح هادی تقسیم می‌شود.

او ادامه داد: متقاضیان با دریافت پروانه ساخت مطابق مقررات به بنیاد مسکن مراجعه و تسهیلات ۱۰۰ میلیونی با باز پرداخت پنج درصد ۲۰ ساله را دریافت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار