سرمربی تیم پیکان تهران درباره قرعه این تیم در بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی حسینی سرمربی تیم پیکان تهران درباره قرعه کشی رقابت های لیگ برتر بیان کرد: به قرعه سخت و آسان اعتقاد ندارم. لیگ برتر دوره‌ای برگزار می‌شود و شما در طول فصل باید با همه تیم‌ها بازی کنید. در این شرایط باید تیم شما را به اندازه‌ای آماده باشد که مقابل هر حریفی بهترین خود را ارائه دهد. ما این قرعه را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم از شروع تا پایان مسابقات لیگ بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود قرعه پیکان آسان است و شرایط برای موفقیت این تیم در هفته‌های ابتدایی مهیا شده، تاکید کرد: من چنین مساله‌ای را قبول ندارم، چون اعتقاد دارم همه بازی‌ها در لیگ برتر سختی‌های خاص خودش را دارد. اینکه بگوییم بازی‌های راحتی در مقطعی از لیگ داریم، فریب خودمان است. نمی‌توانیم چنین حرفی بزنیم. ما باید آنقدر قدرتمند باشیم که مقابل هر تیمی شرایط را به سود خودمان تغییر دهیم و نگاه به نام حریفان در مسابقاتی که دوره‌ای برگزار می‌شود، اصلا درست نیست.

سرمربی پیکان درباره اینکه در هفته‌های ابتدایی لیگ مقابل نفت مسجدسلیمان، ذوب آهن و تراکتور ۳ تیم سابق خودش قرار می‌گیرد، گفت: من در هیچ بازی‌ای انگیزه شخصی ندارم. موفقیت تیم و مجموعه پیکان از هر چیزی مهم‌تر است؛ البته که این موضوعات حاشیه‌ای کار را سخت‌تر می‌کند و شاید به همین خاطر است که می‌گویم کارمان در مسابقات هرگز راحت نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار