رییس ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان گفت: ۹۸ پروژه در حوزه بهداشت از سوی ستاد اجرایی فرمان امام در حال اجرا بوده که ۸۱ پروژه آن به بهره‌برداری رسیده است و ما بقی آن امسال بهره‌برداری خواهند شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا راشکی رییس ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان در حاشیه بهره‌برداری از ۵۰ طرح بیمارستانی و درمانی برکت که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت، مدیران ستاد اجرائی فرمان حضرت امام ره و مدیرکل بنیاد برکت در زاهدان برگزار شد اظهارداشت: با توجه به حضور بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام در اجرای طرح‌های بهداشتی امروز ۱۵ مرکز جامع سلامت افتتاح شد که در همین راستا هم‌نامه‌ای بین ستاد اجرایی فرمان امام و وزارت بهداشت که افزون بر ۲۰۰ پروژه در حال اجرا بود که در استان ما ۹۸ پروژه در حال اجراست.

وی افزود: برای این ۱۵ مرکز با همکاری دولت حدود ۶ و نیم میلیارد تومان هزینه اعتبار تخصیص یافت که این مراکز برای شهرستان‌های زابل، زهک، میرجاوه، سراوان، نیکشهر، ایرانشهر و سرباز است خدمت در حوزه بهداشت خواهد کرد.

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان بیان کرد: همانطور که مستحضرید در سفر ریاست محترم بنیاد برکت به استان یک دستگاه ام آر آی به بیمارستان خاتم الانبیا اختصاص پیدا می‌کند که این دستگاه خریداری شده و در گمرک بوده و هم‌اینک کارهای ترخیص آن در حال انجام است.

وی ادامه داد: همچنین یک دستگاه سی تی اسکن برای دلگان تامین اعتبار شده و ما آمادگی خود را در مورد به استانداری اعلام کردیم که مراحل خریداری آن در حال انجام است.

راشکی خاطرنشان کرد: در جریان همه‌گیری کرونا یک مخزن اکسیژن ۳۰ تنی به دانشگاه به بیمارستان علی‌ابن ابی طالب اختصاص پیدا کرد که نصب هم‌ اینک در حال استفاده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار