القاصی مهر بر اولویت مشارکت حداکثری مردم در اجرای برنامه های هفته ناجا تاکید کرد و گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته ناجا در ایلام اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردار  دلاور القاصی مهر،فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: هفته ناجا فرصتی مناسب در راستای نمایش پلیس مقتدر، پیشرفته، هوشمند، توانمند و جامعه محور است.

او افزود: یکی از نشانه‌های اقتدار پلیس، ارتباط اجتماعی و همکاری صمیمانه مردم با نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه امسال در نظر داریم بیش از ۱۰۰ برنامه را در هفته ناجا اجرا کنیم، تصریح کرد: در برنامه‌های هفته ناجا امسال باید به نحوی برنامه ریزی شود تا با نظارت دقیق و مصرف بهینه، آثار و بازتاب شعار سال مقام معظم رهبری محقق شود.

او انعکاس مطلوب عملکرد ماموران پلیس در رسانه‌های گروهی را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته عنوان کرد و بیان کرد: حضور هدفمند پلیس در رسانه‌ها، علاوه بر افزایش سطح دانستنی‌های مردم، کاهش وقوع بسیاری از جرایم را نیز در پی دارد.

سردار القاصی مهر با بیان این که در هفته نیروی انتظامی باید از تمام فرصت‌ها برای معرفی خدمات گسترده پلیس به مردم و دیگر دستگاه‌ها استفاده کرد، اظهار داشت: برنامه ریزی خوبی نیز برای حضور کارشناسان انتظامی در مجامع عمومی و مراکز مورد تجمع مردم از جمله مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی به منظور ارائه آموزش‌های همگانی انجام شده است.

او از تشکیل ۷ کمیته تخصصی جهت پیشبرد مناسب برنامه‌های هفته ناجا در استان خبر داد و اضافه کرد :با برنامه ریزی‌های انجام شده و فعال کردن این کمیته‌ها قصد داریم، عملکرد یکساله انتظامی استان را به نحو مطلوب و شایسته به هم استانی‌های عزیز ارائه دهیم.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.