عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بحث و بررسی طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر حوزه ورزش (اعاده شده از شورای محترم نگهبان) در نشست این کمیسیون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمد راستینه هفشجانی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در تشریح دستور کار امروز (یکشنبه ۱۱ مهرماه) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست امروز کمیسیون در خصوص رسیدگی به موضوعات فرهنگی، هنری و ورزشی کشور بود که با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد.

او افزود: در ادامه جلسه بررسی طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر حوزه ورزش (اعاده شده از شورای محترم نگهبان) مورد بررسی قرار گرفت، برخی از این قوانین تاریخ اجرایی شدن آن گذشته و منسوخ شده‌اند باید مطابق با نیاز ورزشی کشور به روز رسانی شوند تا بتوانیم دستگاه‌های مربوطه را نسبت به اجرایی نشدن آن‌ها مجاب به پاسخگوی کنیم.


بیشتر بخوانید


راستینه اضافه کرد: در ادامه نشست امروز جزییات تولید و پخش سریال‌های نمایش خانگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت، مباحث مبسوطی در جلسه مطرح شد و مقرر گردید نهاد‌های و سازمان‌های مربوطه وظایف نظارتی خود را در قبال نمایش سریال‌های خانگی اجرا کنند که متاسفانه تاکنون در این راستا کوتاهی داشتند و همچنین کمیسیون در روز‌های آینده جلسه‌ای با نهاد‌ها و سازمان‌های مربوطه در جهت رسیدگی به این موضوع خواهد داشت.

او ادامه داد: در پایان جلسه اعضای کمیسیون در خصوص برنامه‌های فرهنگی تیم‌های ورزشی کشور بحث و گفتگو داشتند و مقرر گردید جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش و جوانان و دستگاه‌های ذیربط در راستای ترک فعل‌های که در حوزه ورزش صورت گرفته برگزار شود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار