مهم‌ترین حوادث ۱۱ مهرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  مهم‌ترین حوادث یکشنبه ۱۱ مهرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

شرور مسلح در شیراز دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان موفق شدند یکی از اراذل و اوباش شیراز که یک شهروند را با اسلحه گرم مجروح کرده بود، دستگیر کنند.

سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری با سلاح سرد و عربده کشی و ایجاد ترس و وحشت و زخمی شدن یک شهروند در بلوار سیبویه شیراز، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فردی (اراذل و اوباش سابقه‌دار) با شخص مجروح شده اختلاف شخصی داشته و پس از مشاجره لفظی با چاقو به کمر او زده و سپس با کلت کمری آن را از ناحیه پا زخمی و متواری شده است.

او تصریح کرد: ماموران با اقدامات فنی و تخصصی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی مطلع شدند که متهم در یکی از میادین اصلی شهر در یک مغازه در حال خرید است که سریعا پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مذکور اعزام شدند.

سردار ملک‌زاده تصریح کرد: متهم که متوجه حضور ماموران در محل شده بود با یک قبضه اسلحه کلت به سمت ماموران تیراندازی و قصد فرار از محل داشت که کارکنان انتظامی جهت جلوگیری از هرگونه خطر و اتفاق برای شهروندان صحنه را حفظ و متهم را به آرامش دعوت ولی فرد مسلح اعتنایی به دستور پلیس نکرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند این فرد اراذل و اوباش را دستگیر کنند، گفت: در بازرسی بدنی از او یک قبضه اسلحه کلت به همراه مهمات مربوطه و یک عدد چاقو کشف شد.

دست بند بر دست متهم

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در سوابق متهم جرایمی همچون درگیری مسلحانه، خرید و فروش مواد مخدر، مزاحمت نوامیس و شرارت به چشم می‌خورد، افزود: این اراذل و اوباش سابقه‌دار پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

او با اشاره به اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس فارس قرار دارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی برای مقابله با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت لحظه‌ای درنگ نکرده و کسانی که بخواهند عرض اندام کنند برابر قانون با جدیت با آنان برخورد می‌کند.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط مأموران انتظامی این شهرستان طی دو هقته اخیر خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی اقلید بیان کرد: در اجرای این طرح‌ها ماموران انتظامی ضمن کنترل محور‌های مواصلاتی و همچنین شناسایی پاتوق خرده فروشان و توزیع کنندگان، ۵ کیلو و ۳۲۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۸ خرده فروش و توزیع کننده را نیز دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس این شهرستان است.

کشف ۱۱۹ کیلو تریاک در منزل قاچاقچی

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای و کشف ۱۱۹ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: به منظور مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران یگان امداد شیراز با انجام کار فنی و اطلاعاتی از دپو محموله سنگین تریاک در منزل مسکونی در یکی از محله‌های این شهرستان مطلع شدند.

او تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند ۱۱۹ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند.

مواد مخدر

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر شد، اضافه کرد: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

سرهنگ شجاعی بیان کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ همچنان با جدیت ادامه دارد و به هیچ عنوان اجازه جولان به مخلان نظم و امنیت را نخواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
درود
آخرین اخبار