فرماندار اشکذر گفت: مردم با مسئولیت‌پذیری اجتماعی، دولت را در کنترل کامل کرونا همراهی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی نسب، فرماندار و رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان اشکذر با اشاره به شواهد آغاز موج ششم شیوع ویروس کرونا، گفت: همه شهروندان باید با احساس مسئولیت نسبت به واکسیناسیون برای حفظ سلامت خود و دیگر افراد جامعه اقدام نمایند و با مسئولیت‌پذیری اجتماعی، دولت را در مهار و کنترل کامل ویروس کرونا همراهی کنند.

او با تأکید بر آگاهی بخشی و تبیین ضرورت واکسیناسیون کرونا از سوی نهاد‌های ذیربط، خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های ذیربط بویژه نهاد‌های فرهنگی باید با جدیت نسبت به تشویق و ترغیب شهرواندان به تزریق واکسن کرونا اقدام نمایند.

هادی‌نسب در ادامه اظهار داشت: حفظ سلامت مردم باید در اولویت کاری بخشداران و مسئولان محلی روستا‌ها باشد و علاوه بر اقدامات پیشگیرانه، نسبت به شرایط موجود و عادی انگاری‌های برخی از مردم و عدم توجه به رعایت پروتکل‌ها هشدار و تذکر جدی بدهند.

او با اشاره به شواهد آغاز موج ششم شیوع ویروس کرونا بر ضرورت تبیین و تشریح شرایط احتمالی برای اصناف و بازاریان تأکید کرد و خواستار تشدید نظارت‌ها از سوی دستگاه‌های متولی شد.

فرماندار اشکذر تصریح کرد: اگرچه از نظر آمار واکسیناسیون در شرایط مطلوبی قرار داریم و استقبال خوبی از سوی شهروندان صورت گرفته است، اما صد در صد گروه‌ها هدف باید با احساس مسئولیت نسبت واکسیناسیون برای حفظ سلامت خود و دیگر افراد جامعه اقدام نمایند و با مسئولیت پذیری اجتماعی به دولت در مهار و کنترل کامل ویروس کرونا همراهی کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار