شاخص کل بورس در ساعت ۹.۳۵ دقیقه با رشد ۹۲۱  واحدی، روی پله یک میلیون و ۴۷۷ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاخص کل بورس تهران، امروز دوشنبه ۱۲ مهر ماه در ابتدای معاملات با رشد  568 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 477 هزار واحدی قرار گرفت.

در ادامه شاخص کل بورس در ساعت ۹:۳۵ دقیقه با رشد 921  واحدی، روی پله یک میلیون و 477 هزار واحدی قرار گرفت؛ همچنین شاخص هم زن نیز با رشد هزار و 520 واحدی بر روی پله ۴۲۴ هزار و 96 واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۱۱ شاخص کل با رشد ۷ هزار و ۹۰۴ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۸۴ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۶۹۱ واحدی بر روی پله ۴۲۵ هزار و ۲۶۷ واحد قرار گرفت. نماد‌های کیمیاتک، فسبزوار، کدما بیشترین تراکنش در بورس تا به این لحظه را داشته اند.

گروه شیمیایی تا به این لحظه از بازار در رتبه اول برترین گروه‌های صنعتی قرار دارد. قص‌ها بیشترین افزایش قیمت و کپارس بیشترین کاهش قیمت را در بورس تا به اکنون دارد.

در ساعت ۱۱:۴۰ شاخص کل با رشد ۸ هزار و ۳۹۹ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۸۵ واحدی قرار گرفت. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۵۶ واحدی بر روی پله ۲۱ هزار و ۳۷۶ واحدی قرار گرفت. بپاس، زاگرس و آریا سه نماد تاثیر گذار بر شاخص فرا بورس بوده اند.

شاخص کل در ساعت ۱۲:۲۵ با رشد یک میلیون و ۴۸۴ هزار واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۸۴ واحدی قرار گرفت.

کیمیاتک پرتراکنش‌ترین نماد در بورس و فجهان پرتراکنش‌ترین نماد در فرابورس است، نماد فارس با در شاخص‌ها بورس و نماد بپاس در فرابورس بیشترین تاثیر مثبت را گذاشته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار