امکان جا به جایی روزانه ۱۵۰ هزار نفر از طریق قطار شهری هشتگرد وجود دارد.

حق لطفی، مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز با بیان این که امکان جا به جایی روزانه ۱۵۰ هزار نفر از طریق قطار شهری هشتگرد-تهران وجود دارد، گفت: استاندار البرز از ایستگاه ماموت این قطار بازدید داشت، این ایستگاه تاثیر زیادی برای کاهش بار مسافران دارد.

او افزود: به زودی تعداد سفرهای قطار شهری هشتگرد-تهران بیشتر می شود.

شهبازی، استاندار البرز نیز با بیان این که قطار کرج-هشتگرد روزانه ۱۴ بار مسافران را در مسیر جا به جا می‌کند، گفت: برای این طرح بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

شهبازی افزود: ایستگاه قطار برقی در شهرجدید هشتگرد به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری و یک ایستگاه جدید نیز به نام شهید دکتر محسن فخری زاده مزین شد.

او در بازدید از روند اجرای طرح ایستگاه‌های بین راهی قطار برقی کرج-هشتگرد، افزود: خدا را شاکریم که اکنون بیش از یک سال از آغاز به کار قطار برقی کرج-هشتگرد می‌گذرد و کیفیت این خدمات رسانی به مردم هر روز در حال افزایش است.

شهبازی گفت: بار جمعیتی حدود ۱۰ هزار نفری در این منطقه نیازمند ارتقای کیفیت و کمیت وسایل حمل و نقل عمومی بود که قطار برقی کرج-هشتگرد بار بزرگی از این نیاز را کاهش داد.

برچسب ها: قطار شهری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
omid
۰۹:۵۵ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
بیش از یک سال است که افتتاح شده، در روز فقط ساعت های محدودی را خدمات میدهد،که اصلا ساعات شلوغ و مورد نیاز نیست، به جرات می گویم همین دو یا سه بار در روز را قطار خالی حرکت می کند!!!!!