فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته دستخوش تغییراتی شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gsmarena، در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته، آیفون ۱۳ پرو مکس اپل صدر جدول را حفظ کرده و همچنان در رده نخست قرار دارد.

گوشی هوشمند Xiaomi Civi نیز با یک صعود قابل توجه از رده نهم به رده دوم رسیده که نشان دهنده رشد خوبی بین کاربران است. همچنین شیائومی که از گوشی‌های خانواده ردمی نوت ۱۰ استقبال و بازخورد خوبی کسب کرده گوشی Redmi Note ۱۰ Lite خود را نیز در این جدول می‌بیند. این گوشی در جایگاه سوم قرار گرفته است.

گوشی Galaxy M۵۲ ۵G سامسونگ نیز رتبه چهارم را از آن خود کرده و یک پله صعود را در جایگاه خود می‌بیند. همچنین گوشی هوشمند Galaxy A۵۲s ۵G نیز از رتبه هفتم به رتبه پنجم نقل مکان کرده است.

دیگر گوشی شرکت شیائومی یعنی Redmi Note ۱۰ Pro جایگاه ششم هفته قبل خود را حفظ کرده و بالاتر از گوشی آیفون ۱۳ اپل قرار گرفته است. گوشی جدید شرکت اپل در جدول سقوط کرده و از رده دوم هفته قبل تا رده هفتم تنزل رتبه داشته است. iPhone ۱۳ Pro نیز همین تجربه را داشته و از رده سوم به رده هشتم نقل مکان کرده است.

گوشی ۱۱T Pro نیز از رده چهارم به رده نهم رانده شده است. گوشی Galaxy S۲۱ Ultra ۵G نیز با دو پله تنزل رتبه در رده دهم ایستاده است.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته

گوشی پرطرفدار

گوشی های پرطرفدار هفته


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.