ورزشکاران بسیجی بوشهر در آیینی به همت مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه امام صادق(ع) این استان تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در مراسم تجلیل از ورزشکاران بسیجی این استان، بیان کرد: خدا را شاکریم که ورزش‌های همگانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در رشته‌های گوناگون، رشد و پیشرفت چشمگیری داشته است.

او افزود: توجه به مقوله ورزش در رشته‌های مختلف، برای نظام جمهوری اسلامی ایران، تولید قدرت می‌کند که این قدرت در فکر، بازوان، اعضا و جوارح ورزشکاران قدرتی در راستای دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه امام صادق(ع) نیز در این مراسم گفت: امسال بیش از ۵۰۰ برنامه ورزشی به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس در پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت و سپاه استان برگزار شده است.

روح الله فرزین افزود: این مسابقات در ۲۵ رشته مختلف و با مشارکت بیش از هزار و ۸۰۰ نفر از بسیجیان با همکاری ادارات ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان برگزار شده است.

او ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی متنوعی نیز در کنار مسابقات و برنامه‌های ورزشی به همت جامعه ورزشی بسیج در سراسر استان اجرا شد که دیدار با ۳۶ خانواده شهید، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، تجلیل از پیشکسوتان عرصه ورزش و اهدای خون از مهم‌ترین این برنامه‌ها بود.

مسئول ورزش بسیج سپاه امام صادق(ع) گفت: در هفته بسیج، بوشهر میزبان مسابقات تیر و کمان کشور و کشتی استان است که تلاش می‌شود این مسابقات با همکاری بسیجیان به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

در این آیین از ۲۶ برگزیده و عوامل اجرایی مسابقات ورزشی بسیج در هفته بزرگداشت دفاع مقدس قدردانی شد.

همچنین از خانواده شهید محمّد جمادی شهید شاخص ورزش سال ۱۴۰۰ نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.