نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان توسعه کمی و کیفی خدمات ارائه شده به نیروهای مسلح را خواستار شد و گفت: باید میزان رضایتمندی جامعه مخاطب از این خدمات ارائه شده را ارزیابی و مقایسه کرد تا عملکرد ما به خوبی روشن شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان  در دیدار مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان اظهارداشت: نیروهای مسلح وظیفه دفاع و حفظ امنیت کشور را بر عهده دارند و نباید ذهن آنان درگیر تامین مایحتاج زندگی و مخارج خانواده باشد.

وی با تاکید براینکه مسوولان سیستان و بلوچستان باید به عنوان واسطه مسوولان کشوری را برای سرمایه‌گذاری در این استان تشویق کنند افزود: ارتقای سطح خدمات ارائه شده به نیروهای مسلح ضروری است.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان همچنین در دیدار سرگروه‌های حلقه‌های صالحین و فعالان فرهنگی پایگاه‌های مقاومت بسیج گفت: سرگروه صالحین عنوانی مهم، حساس و مسوولیت‌آفرین است و برای پوشش دادن همه عرصه‌ها، توسعه کمی نفرات و ارتقاء کیفی فعالیت‌ها و آموزش‌ها ضروری است.

وی با بیان اینکه معیار سنجش کار شما خروجی آن است و برای اینکه سرگروه صالحین بود ابتدا باید خود صالح و دارای سطح بالاتری از مخاطبان خود باشیم ادامه داد: برای تربیت دیگران ابتدا باید دست خودمان پر باشد و برای رشد علمی، تهذیب نفس و بینش فکری خود گام برداریم.

 محامی ضمن تاکید بر بهره‌گیری از قوه و نشاط جوانی با عزم جزم و استفاده از تجربه دیگران خاطرنشان کرد: هر چه در این مسیر پیشروی کنیم هنوز جای کار وجود دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار