جلوگیری از ادامه کار کارکنان دولتی و خصوصی بدون کارت واکسیناسیون

فرمانده قرارگاه عملیاتی کرونا در خوزستان گفت: از فعالیت کارکنان ادارات دولتی و بخش‌ خصوصی که کارت واکسیناسیون کرونا ندارند جلوگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ولی‌اله حیاتی فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مقابله با کرونا در خوزستان گفت: هر کدام از کارکنان ادارات دولتی، بخش‌های خصوصی و دستگاه‌های تابعه، کارت واکسیناسیون کرونا ویروس نداشته باشند و یا واکسن نزده باشند، از ادامه کار آن‌ها در ادارات جلوگیری می‌شود.

او افزود: خدماتی که دستگاه‌ها به مردم ارائه می‌دهند نیز از این به بعد منوط به واکسیناسیون است. خواهش من از هم‌استانی‌ها این است که با مراجعه به اکیپ‌های واکسیناسیون ثابت و سیار در خوزستان، واکسن خود را دریافت کنند.

حیاتی بیان داشت: برای مقابله با کرونا، نیازمند واکسیناسیون و هم رعایت نکات بهداشتی هستیم. این دو، لازم و ملزوم یکدیگر هستند. شرایط استان خوزستان از نظر واکسیناسیون نیازمند عزم عمومی است تا واکسیناسیون به طور جدی در سراسر استان انجام شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مقابله با کرونا در خوزستان تصریح کرد: برای واکسیناسیون دانش‌آموزان آموزش و پرورش را مکلف کرده‌ایم که این کار را انجام دهد و از دیروز به صورت عمومی کار واکسیناسیون دانش‌آموزان آغاز شده است. با این اقدامات امیدواریم بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

این مقام مسئول گفت: کسانی که در فضای مجازی با تلقین شایعات، واکسیناسیون را زیر سوال می‌برند و شائبه ایجاد می‌کنند، از جانب دستگاه قضا و هم پلیس فتا رصد می‌شوند و برخورد‌های لازم با آن‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار