مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: بیش از ۶۶۰ هزار مسافر در شش ماه گذشته در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان پذیرش و اعزام شدند.

حسن امجدی مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، از جابه جایی ۶۶۱۹۶۳ مسافر در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه خبر داد و گفت: در این مدت ۶۲۴۸۹۲ مسافر در پرواز‌های داخلی و ۳۷۰۷۱ مسافر درپرواز‌های بین المللی از این فرودگاه اعزام و پذیرش شدند که در مجموع شاهد رشد ۳۱ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هستیم.

امجدی در ادامه تعداد کل پرواز‌های داخلی و خارجی انجام شده در شش ماهه اول امسال را ۸۸۴۴ پرواز اعلام کرد و افزود: در مدت مذکور ۸۳۰۹ پروازدر مسیر‌های داخلی و ۵۳۵ پرواز در مسیر‌های خارجی در این فرودگاه نشست و برخاست کردند که در مقایسه با ۶۴۶۷ پرواز انجام شده در سال ۱۳۹۹، رشد ۳۷ درصدی داشته است.

او همچنین از جا به جایی ۷۵۱۶ تن بار و مرسوالت در ۱۸۶ روز ابتدایی سال ۱۴۰۰ در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان خبر داد و عنوان کرد: سهم پرواز‌های داخلی از ارسال و پذیرش این میزان بار ۵۴۷۹ تن و سهم پرواز‌های خارجی ۲۰۳۷ تن بوده که در مجموع ۲۹/۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه در سال قبل داشته است.

گفتنی است در حال حاضر فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در مسیر‌های داخلی به شهر‌های آبادان، اهواز، بندرعباس، بهرگان، بوشهر، تبریز، تهران، خارک رشت، زاهدان، ساری، سیری، شیراز، عسلویه، قشم، کیش، لاوان، ماهشهر مشهد و کرمان، و در مسیر‌های خارجی به شهر‌های استانبول، دبی، دوحه، نجف و کویت پرواز دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.