شهردار مشهد گفت: سه اقدام اساسی در مدیریت شهری برای حمایت از سرمایه گذاری‌ها در مشهد انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عبدالله ارجائی شهردار مشهد گفت: در راستای حمایت از سرمایه گذاری‌های موجود و آتی؛ تسهیل سازی، اصلاح‌گری و شفاف‌سازی در اولویت مدیریت شهری خواهد بود.

او افزود: تلاش شهرداری و شورای ششم مشهد، بر تغییر نگاه و رویکرد نسبت به امر سرمایه گذاری و حمایت از ظرفیت‌های موجود و آتی، تکیه دارد. در این راستا گام نخست ما تسهیل نمودن فرآیند‌های فعلی، اصلاح رویه‌های پیشین (با تاکید بر کاهش موانع موجود) و همچنین توجه به مقوله شفاف‌سازی می‌باشد. تحقق این مسائل کمک خواهد کرد تا موضوع توسعه سرمایه گذاری و حمایت از موارد پیشین مجدانه‌تر پیگیری شود.

شهردار مشهد ادامه داد: مقوله دیگری که در این راستا دنبال خواهیم کرد، موضوع ایجاد پنجره واحد است در این راستا، امیدواریم با همکاری دولت و بخش خصوصی بتوانیم شاهد ورود سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به پروژه‌های انتفاعی شهری باشیم. قاعدتا در اولویت ما، تعیین تکلیف پروژه‌های در دست اجرا و نیمه تمام است و باور داریم بخشی از رسالتمان نیز حمایت از سرمایه‌گذاری‌های موجود خواهد بود.

ارجائی از شکل‌گیری کمیته رفع موانع در مدیریت شهری، با هدف کمک به امر حمایت و توسعه سرمایه گذاری در شهر مشهد خبر داد و بیان کرد: در حال جمع آوری گزارش‌ها و پیگیری امور برای ایجاد این کمیته هستیم و با تعیین فرآیند فعالیت آن، بسیاری از مشکلات و گره‌های موجود، تعیین تکلیف خواهد شد.

او تصریح کرد: نزدیکی اتاق بازرگانی و مدیریت شهری می‌تواند پیامی خوب برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی داشته باشد و آن اتفاق نظر برای جذب سرمایه گذاران خارجی است. امیدواریم در این مسیر، دولت نیز به ما بپیوندد و با ایجاد یک سه ضلعی؛ ظرفیت مطلوبی را برای توسعه سرمایه گذاری در شرق کشور ایجاد نماییم و به الگویی برای کل کشور، بدل شویم.

انتهای پیام//ف. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار