رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی شد در انتخابات آینده این کشور رقبایش را شکست خواهد داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد اگر در مرحله مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ با ران دوسانتیس، فرماندار جمهوری خواه فلوریدا روبرو شود، او را شکست خواهد داد اما در عین حال اعتقاد دارد که دوسانتیس در برابر او نخواهد ایستاد.

ترامپ در مصاحبه با «یاهو فایننس لایو» خاطرنشان کرد: «اگر با او (ران دوسانتیس) روبرو شوم، او را مانند هر کس دیگری شکست می‌دهم.»

با این حال دونالد ترامپ با اشاره به اینکه معتقد است دوسانتیس برای انتخابات سال ۲۰۲۴ در برابر او حضور پیدا نخواهد کرد، افزود: «به نظر من بیشتر افراد کنار خواهند کشید؛ فکر می‌کنم او (دوسانتیس) کنار خواهد کشید.»

ترامپ این اظهارات را در حالی بیان کرده است که گمانه زنی‌هایی درباره اینکه چه کسی نامزد اصلی حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ خواهد شد مطرح شده است. انتخاباتی که در آن جمهوری خواهان به دنبال بازگشت به کاخ سفید هستند.

در ماه ژوئیه یک نظرسنجی در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کاران آمریکا برگزار شد که در آن از نظر دهندگان سوال شد که اگر همین امروز انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه برگزار شود، به چه کسی رای خواهند داد.۷۰  درصد نظر دهندگان در پاسخ به این پرسش اعلام کردند به ترامپ رای می‌دهند و پس از او دوسانتیس با ۲۱ درصد در رتبه دوم قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۱:۳۳ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
ای ترامپ بی عدالت بی حقوق بشر تبعیضگر فاشیست تو هم به زودی زود سقط خواهی شد و به جهنم اسفل سافلین زباله دان تاریخ بشری انداخته خواهی شد ای ملعون خبیث قمارباز شیاد تبهکار جنایتکار تروریست باج گیر نژادپرست سفاک شیطان صفت . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار