فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری سارق مسلح تلفن همراه با ۴ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ  ابراهیم کوچک زائی  فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: در پی سرقت مسلحانه تلفن همراه یک شهروند در یکی از محلات شهر چابهار توسط ۲ راکب مسلح و ناشناس یک دستگاه موتورسیکلت که با سرو صورتی پوشیده و با تهدید کلت کمری اقدام به سرقت تلفن همراه او کرده بودند، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط پلیس کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار در نهایت یکی از سارقان شناسایی و متهم طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار بیان داشت: متهم که پس از انتقال به پلیس آگاهی و رو به رو شدن با ادله پلیس چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشت در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۴ فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان با همکاری دوست خود اقرار کرد.

سرهنگ "کوچک زائی" با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری در بازرسی از مخفیگاه وی خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تلاش برای دستگیری همدست متواری شده این سارق ادامه دارد.

وی در پایان با تأکید بر عزم جدی پلیس در مقابله با سارقان و افراد زورگیری که باعث سلب آسایش عمومی می‌شوند، از شهروندان خواست از تردد غیر ضروری در مکان‌های تاریک و خلوت و حاشیه‌ای شهر در ساعات پایانی شب به صورت انفرادی خودداری و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار