رئیس شورای اسلامی شهراصفهان با صدور پیامی انتصاب سیدرضا مرتضوی را به عنوان استاندار جدید استان تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در پیام محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان آمده است:

"جناب آقای سیدرضا مرتضوی
استاندار محترم اصفهان
با درود و صلوات بر حضرت محمد (ص) و آل محمد، انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت استاندار اصفهان که حاکی از توانمندی و حسن سابقه حضرتعالی است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم. رجاء واثق داریم که تعهد و کارآمدی شما نویدبخش روز‌های روشن آینده و رشد همه جانبه استان خواهد بود.

استان اصفهان این روز‌ها با مشکلات و تهدید‌های متعددی از جمله خشکسالی و خشکی زاینده رود، مشکلات و تنش‌های آبی، فرونشست زمین، حاشیه نشینی و… روبرو است که بایستی برای عبور از این مشکلات ظرفیت‌های استان و مدیریت شهری در کنار یکدیگر قرار گرفته و با اتکال به درگاه حق و تلاشی جهادی وارد عمل شوند.

همچنین ظرفیت‌های فراوان استان اصفهان که بار‌ها مورد تاکید و تحسین قرار گرفته است این فرصت را ایجاد می‌نماید تا با برنامه ریزی مناسب و همراهی دستگاه‌ها و متولیان امر بتوانیم برای به فعلیت رساندن این فرصت‌ها کوششی مجدانه داشته باشیم.

اینجانب، ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما برادر بزرگوار که ازچهره‌های ارزشی، ولایی، دلسوز و از سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید، برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام، انقلاب، نظام و ملت عزیز ایران اسلامی را از درگاه پروردگار سبحان مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار