بیش از ۲۹۷ میلیون تردد در ۶ ماهه نخست امسال در جاده‌های مازندران به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بیش از ۲۹۷ میلیون از انواع وسایل نقلیه در شش ماه نخست امسال در جاده‌های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارال حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.

او افزود: میزان کل تردد در محور‌های برون‌شهری استان در شهریور ماه بمسال در حدود ۵۱ میلیون و ۷۷۹ هزار تردد بوده که این میزان از تردد در مقایسه با ماه قبل از آن در حدود ۱۸ درصد افزایش داشته است.

هاشمی گفت: تردد در محور‌های مواصلاتی استان با استان‌های مجاور در ۶ ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال در حدود ۳ درصد کاهش داشته و به بیش از ۲۱ میلیون و ۵۸۴ هزار تردد رسیده است.

او افزود: بررسی آمار تردد در شهریور ماه ۱۴۰۰ و مقایسه آن با ماه قبل از آن یعنی مرداد ماه نشان می‌دهد میزان تردد در محور‌های مواصلاتی در حدود ۲۶ درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: به طور متوسط در شش ماه نخست امسال در هر ساعت بیش از ۵۶۳۵ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۵ درصد کاهش یافته است.

پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ بوده است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.