استخدام نیروی انسانی بومی در شرکت فولاد خوزستان

شرکت فولاد خوزستان نیروی بومی انسانی در مقاطع تحصیلی مختلف را استخدام می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شرکت فولاد خوزستان بزرگ‌ترین تولید‌کننده شمش فولادی کشور و دومین قطب صنعت فولاد کشور از میان دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پزشکی عمومی با برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه، استخدام می‌کند.

یکی از مهم‌ترین شرایط آزمون بومی بودن شرکت‌کنندگان است، بطوریکه محل صدور شناسنامه و یا محل تحصیل در این استان جزو شرایط برای شرکت‌کنندگان در آزمون است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی شرکت فولاد خوزستان به آدرس www.ksc.ir از جزئیات این آزمون مطلع شوند.

مهندسی صنایع، مکانیک، مواد و متالورژی، مدیریت بازرگانی، مدیریت (کلیه گرایش‌ها به استثنای بازرگانی)، عمران، حسابداری، برق (کلیه گرایش‌ها به استثنای الکترونیک)، شیمی- مهندسی شیمی، کشاورزی، برق (الکترونیک)، حقوق، بهداشت حرفه‌ای، فناوری اطلاعات سلامت، ایمنی، سلامت و محیط زیست (HSE)، روابط عمومی و علوم اجتماعی در مقطع کارشناسی، مهندسی جوش، روان شناسی عمومی و روان‌شناسی صنعتی-سازمانی در مقطع کارشناسی ارشد و پزشکی عمومی در مقطع دکتری و در مقطع دیپلم نیز مواد و متالورژی، ریاضی، تجربی، مکانیک، برق، عمران-معماری و حسابداری، رشته‌های واجد شرایط شرکت در آزمون هستند.

سیاست مجموعه فولاد خوزستان همواره جذب نیرو‌های کارآمد و متخصص از میان افراد بومی استان خوزستان است و متقاضیان می‌توانند از ۲۰ لغایت ۲۷ مهرماه ۱۴۰۰ به مدت یک هفته با در نظر گرفتن شرایط مورد نیاز و مراجعه به سایت دانشگاه شهید چمران اهواز به آدرس scu.ac.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد حزباوي
۲۱:۳۵ ۲۳ دی ۱۴۰۰
آزمون اینقدر سخت نگیرید مخوام کار کنم زن بچه دارم
Iran (Islamic Republic of)
حسن کنانی
۱۴:۱۰ ۱۴ دی ۱۴۰۰
میخوام.کار کنم زن‌بچه دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۳ مهر ۱۴۰۰
چندبار ازمون استخدامی دادم، ولی قبول نشدم، سوالات خیلی سخته هستن/ هیشکی قبول نمیشه، قبول هم بشه واسه مصاحبه اینقدر دیوار بتنی میچینن جلوی راه که نتونی قبول بشی، اشناها و اونهایی که بند پ دارن فقط میتونن دیوارهای بتنی رو عبور کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۳ مهر ۱۴۰۰
دقیقا/ به حدی سخت هستن سوالات و عجیب و غریب که فقط فک و فامیلای کله گنده ها قبول میشن، اونها هم که تیزهوش و سرامد هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۳ مهر ۱۴۰۰
ازمونهای استخدامی اینقدر سخت هستن که سوالات و جوابها در هیچ عطاری پیدا نمیشه