مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت مسجدسلیمان گفت: ثبت فروش مصالح ساختمانی در سامانه تجارت و دریافت کد نقش الزامی است و با متخلفان برخورد می‌شود.

ایمان اسدی شیخ رباط، مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اجرای گشت مشترک نظارت و بازرسی از واحد‌های عمده و خرده فروش سیمان در شهرستان گفت: ۲۵ واحد صنفی مصالح ساختمانی در این مرحله از گشت مورد بازرسی قرار گرفتند و یک واحد متخلف شناسایی شد.

او با بیان اینکه در این اقدام، بازرسان و کارشناسان ضمن بررسی قیمت‌ها، اخذ کد نقش از سوی عوامل توزیع را مورد بررسی قرار دادند، افزود: واحد‌هایی که کد نقش سامانه تجارت دریافت نکنند و از ثبت فروش خود خودداری نمایند، با آن‌ها به صورت جدی و بر اساس قانون برخورد می‌شود.

اسدی شیخ رباط اظهار داشت: به همین دلیل از عوامل توزیع و کارخانه سیمان کارون خواهشمندیم هر گونه توزیع، خرید و فروش سیمان را با کد نقشی که در اختیار دارند در سامانه تجارت ایران ثبت نمایند و واحد‌های که در این زمینه همکاری نکنند به عنوان تخلف عرضه خارج از شبکه تلقی شده و به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین از شهروندان خواستاریم هرگونه تخلف صنفی اعم از؛ گران‌فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، احتکار، فروش اجباری و سایر تخلفات را با سامانه ۱۲۴ به صورت تلفنی جهت رسیدگی اعلام کنند تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.