امام جمعه قشم گفت: استاندار جدید هرمزگان برنامه های جدی برای محرومیت زدایی در استان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،حجت الاسلام حاجبی، امام جمعه قشم  پس از دیدار با استاندار جدید هرمزگان گفت: استاندار جدید هرمزگان با روحیه جهادی و انقلابی برای محرومیت زدایی جدی، بستن منفذ‌های فساد اداری، جلوگیری از اسراف منابع مالی و استفاده حداکثری از نیرو‌های کارآمد بومی در این استان برنامه های جدی دارد.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی افزود: حضور مهدی دوستی در کنار نیرو‌های فعال و انقلابی استان هرمزگان می‌تواند برای رفع محرومیت‌ها راهگشا باشد و برگ زرینی از خدمت در این بخش از خاک ایران رقم می‌خورد.

حاجبی با اشاره به برخی فعالیت‌ها  و مخالفت ها با انتصاب استاندار غیربومی در فضای مجازی استان هرمزگان گفت: برای تسریع در انجام کار‌ها و خدمت به مردم بیاید اتحاد و همدلی بین مردم و مسوولان ارتقا پیدا کند و در این راستا با سه تن از نمایندگان مرکز استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از معتمدان سیاسی دیدار و گفتگو‌های سازنده‌ای انجام شده است.

امام جمعه قشم افزود: همه امور با اتحاد و همدلی شکل می‌گیرد که این اصل همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد و اکنون محور اتحاد همه گروه‌ها در استان شخص نماینده ولی فقیه است.

دوستی استاندار جدید هرمزگان، متولد سال ۱۳۵۸ در شهر اهواز و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی سهند تبریز است.

معاونت فنی و مهندسی و عضو هیات رئیسه هلدینگ تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، سه دوره مشاور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه انرژی و مجری حدود ۲۰ پروژه محرومیت زدایی در استان‌های خوزستان و هرمزگان، از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ا

@yjchurm

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار