استقبال عجیب از دوناروما در میلان

جیانلوئیجی دوناروما پس از گذشت چند ماه برای بازی تیم ملی فوتبال ایتالیا به شهر میلان بازگشت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جیانلوئیجی دوناروما دروازه بان ۲۲ ساله و ایتالیایی دنیای فوتبال در چارچوب دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا و اسپانیا و در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا برای تیم کشورش به میدان خواهد رفت. دیداری که با توجه به برگزاری آن در شهر میلان برای این دروازه بان جوان می‌تواند از حساسیت خاصی برخوردار باشد.

دوناروما که از جوانی در تیم فوتبال میلان حضور داشته و از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۱ عضوی از این تیم بوده، پس از گذشت کمتر از ۵ ماه و پیوستن به تیم فوتبال پاری سن ژرمن در فرانسه  بار دیگر به ورزشگاه خانگی تیم میلان بازگشته است. البته او برای تیم ملی ایتالیا بازی خواهد کرد و شاید این موضوع شرایط را برای دوناروما تغییر دهد، اما به نظر می‌رسد که طرفداران میلان همچنان از این دروازه بان ۲۲ ساله ناراحت هستند و او را بابت جدایی از تیم خود نبخشیده اند.

یک شب مانده به دیدار تیم های ملی ایتالیا و اسپانیا هواداران میلانی مشهور به اولتراسور‌ها در نزدیکی هتل اقامت تیم ملی ایتالیا بنری بزرگ را نصب کرده اند، بنری که روی آن نوشته شده است:" دوناروما، دیگر هیچ وقت در میلان از تو استقبال نمی شود! "

تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا و اسپانیا فردا شب از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه سن سیروی شهر میلان به مصاف هم خواهند رفت.

دوناروما


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار