مدیرعامل شرکت کاغذپارس هفت تپه میزان تولید کاغذ در نیمه نخست امسال را ۶۰ هزار و ۳۷۶ تن عنوان کرد.

سید عبدالله موذنی، مدیرعامل شرکت گروه صنایع کاغذپارس در استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه در نیمه نخست امسال ۳۲ هزار و ۳۷۶ تُن کاغذ با استاندارد قابل قبول در این شرکت تولید شده است، گفت: با تلاش کارکنان نیز در سال ۹۹ موفق شدیم میزان تولید را ۶۰ هزار و ۱۰۳ تن برسانیم.

او با بیان اینکه شرکت کاغذپارس حدود ۱۰ درصد از نیاز بازار داخل کشور به انواع کاغذ‌های بسته بندی را تامین می‌کند، افزود: هم اکنون بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۷ هزار نفر به صورت غیرمستقیم در این شرکت مشغول به کار هستند.

موذنی درخصوص تاثیر مسائل اقتصادی و کمبود‌ها بر میزان تولید اظهار داشت: به طور طبیعی این شرکت مانند سایر واحد‌های تولیدی تحت تاثیر شرایط اقتصادی کشور، افزایش قیمت‌ها، تورم و کمبود‌ها قرار دارد، به گونه‌ای که در ماه‌های تیر و مرداد قطع برق کارخانه سبب کاهش بیش از ۲۰ درصدی تولید شد.

مدیرعامل شرکت گروه صنایع کاغذپارس درخصوص تاثیرات خشکسالی بر تولید محصولات کاغذی در این شرکت بیان داشت: با توجه به اینکه محصولات با استفاده از تفاله نیشکر یا همان باگاس تولید می‌شوند و این مواد به میزان زیادی موجود است، خشکسالی تاثیر چندانی بر تولید نگذاشت و خللی در فعالیت‌ها و تولیدات ایجاد نکرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.