داوری کودکان و نوجوانان در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوان

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از داوری کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۶ سال در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، زمزم معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی  با بیان اینکه امسال سینما پارک قاین میزبان برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است گفت‌: جشنواره در دو بخش فیزیکی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و آنلاین برگزار خواهد شد.

او افزود: امسال گزینه داوری آنلاین همچون پارسال برای کودکان و نوجوان وجود دارد و علاقه‌مندانی که می‌خواهند به صورت آنلاین فیلم‌ها را تماشا و داوری کنند، باید از طریق سامانه جشنواره به آدرس www.portal.icff.ir در بخش داوری کودکان و نوجوانان ثبت‌نام کنند.

زمزم اظهار کرد: کودکان و نوجوانان شهرستان قاین می‌توانند فیلم‌ها را به صورت زنده مشاهده کنند و کودکان و نوجوانان سایر شهرستان‌های استان نیز از طریق فضای مجازی می‌توانند فیلم‌های کوتاه و انیمیشن‌های جشنواره را تماشا کنند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ در دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل برگزار می‌شود.

او گفت‌: پسران دریا، بلیت، یدو و داستان های هزار و یک روز از جمله آثاری هستند که در بخش نوجوان اکران می‌شوند. همچنین بام بالا، برزنگی و شهر گربه ها نیز در بخش کودک اکران خواهند شد.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.