رضایی کوچی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

دعوت مجلس از وزیر راه برای هماهنگی‌ ساخت یک میلیون مسکن در سال

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر راه به کمیسیون عمران دعوت شد تا هماهنگی‌های لازم برای ساخت یک میلیون مسکن در سال انجام شود.

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از حضور چند وزیر و مسئول در نشست‌های هفته آینده کمیسیون خود خبر داد و گفت: فاطمی‌امین وزیر صمت برای موضوع شرایط تأمین مصالح از جمله فولاد و سیمان به کمیسیون عمران دعوت شده است تا هماهنگی‌های لازم برای ساخت یک میلیون مسکن در سال و اعلام قیمت‌ها انجام شود.

وی ادامه داد: قاسمی، وزیر راه و شهرسازی هم روز یکشنبه درباره آخرین پیگیری‌ها و برنامه‌های خود در اجرای قانون جهش تولید مسکن توضیح خواهد داد. مقرر شده هر دو هفته یکبار وزیر راه و شهرسازی به کمیسیون گزارش دهد. 

رضایی کوچی همچنین از دعوت زاکانی، شهردار تهران در نشست روز سه شنبه کمیسیون عمران خبر داد و بیان کرد که در این جلسه، درباره وضعیت گسل‌های تهران و پروژه‌های عمرانی و بافت فرسوده بحث و بررسی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: وزرای جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی در جلسات دیگری برای بررسی شرایط  و تعیین تکلیف اراضی شمال تهران که چند هزار نفر مدت‌ها درگیر مسائل خود هستند، دعوت شده‌اند.

وی در پایان یادآور شد که محرابیان، وزیر نیرو، برای بررسی شرایط انتقال آب از خلیج فارس به استان‌های جنوبی کشور به کمیسیون عمران خواهد آمد. 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عاشقان سردار
۲۲:۰۸ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
مسکن های مهر پرند بیشتر شون افتاده دست دلالها مجلس یک فکری بکنه مسکن مهر از دست دلالها دربیاد
آخرین اخبار