بخشدار بشاریات از اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت معابر روستایی به متراژ ۱۷هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، معصومه شیشه گرها بخشدار بشاریات شهرستان آبیک گفت: ۱۷هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت در روستا‌های بخش بشاریات این شهرستان در حال اجراست.

شیشه گرها ادامه داد: این پروژه‌ها در روستا‌های زرگر و خطایان اجرا و در روستا‌های باقرآباد کرد، خرم پشته و حاجی تپه، در حال اجرا می‌باشد.

او مدت زمان اجرای این پروژه‌ها را ۱۰ روز الی ۲ماه اعلام کرد و افزود: این روستا‌ها شامل خطایان ۲ هزار متر مربع، زرگر ۴ هزار متر مربع، باقرآباد کرد  ۷ هزار متر مربع، حاجی تپه  ۲ هزار متر مربع وخرم پشته ۲ هزار متر مربع می‌باشد.

شیشه گرها بیان داشت: بیشترین درصد اعتبار این پروژه‌ها از محل ارزش افزوده دهیاری‌ها و خودیاری هزینه و با مشارکت و همکاری بنیاد مسکن از محل اعتبار قیر رایگان، اجرایی شده است.

بخشدار بشاریات گفت: در روستای باقر آبادکرد با بیش از ۶۰۰ سال قدمت و بعد از انقلاب اسلامی برای اولین بار زیرسازی و آسفالت ریزی با مساحت  ۷  هزار مترمربع و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار