نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همدان را ناکارآمدترین استان در بخش مدیریت آموزش و پرورش بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در جمع مردم مسجد قمربنی هاشم شهرک فرهنگیان با تسلیت سالروز رحلت حضرت رسول (ص) و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) بیان کرد: ایجاد امنیت و احقاق حق در حکومت پیامبر (ص) که قبل از آن سابقه نداشت از ویژگی‌های بارز حکومت نبی مکرم اسلام بود.

وی با بیان اینکه در حکومت حضرت محمد (ص) برده‌ها و کنیزان هم عزت و احترام پیدا کردند افزود: پس از رحلت رسول خدا جامعه قدردان نعمت ولایت نبود و همین موضوع باعث ایجاد انحراف در جامعه شد.

او با بیان اینکه اگر جامعه‌ای قدر ارزش‌ها را نداند دچار انحراف می‌شود و نعمت از آن گرفته خواهد شد گفت: نباید اجازه داد هیچ مسئولی ارزش‌های جامعه را زیر پا بگذارد.

فلاحی با اشاره به اینکه برای بنده بین مسئولان و دولت‌ها تفاوتی نیست و هرجا تخلفی ببینم تذکر می‌دهم اظهار داشت: به دلیل مشکلات آب استان، اخطار به وزیر نیرو را در دستور کار دارم.

فلاحی با بیان اینکه ما از دولت آیت‌الله رئیسی حمایت کرده‌ایم، اما به همان نسبت بر عملکرد آن نیز نظارت خواهیم کرد افزود: بدنه دولت باید هر چه سریعتر تغییر کند تا مشکلات مردم رفع شود.

اوبا اشاره به موضوع تحقیق و تفحص از استانداری همدان گفت: این موضوع را بنده کلید زده‌ام و به هیچ وجه نیز از آن کوتاه نخواهم آمد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تأکید بر اینکه با هیچ ارگان و دستگاهی تعارف نداریم و هر مجموعه‌ای کم‌کاری کند تذکر خواهیم داد ابراز داشت: دستگاه‌های نظارتی باید کار خود را دقیق انجام دهند و اگر کوتاهی کنند پیگیر خواهیم شد.

فلاحی بااشاره به اینکه مجلس مصمم به پیگیری تخلفات است و پرونده مسئولین متخلف را به دستگاه قضایی تحویل خواهیم داد، ادامه داد: استاندار همدان باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود تا اوضاع استان سامان یابد.

اودر مورد لیست مجمع نمایندگان در مورد استاندار به وزیر کشور گفت: براساس درخواست وزیر کشور مجمع نمایندگان پیشنهادات خود را اعلام کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: وزیر کشور می‌تواند از گزینه‌های پیشنهادی مجمع نمایندگان هم انتخاب نکند و ما اجازه دخالت نداریم.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.