هاشمی گفت: دغدغه‌های سرمایه‌گذاران در سفر به دامغان و بازدید از واحد‌های صنعتی بررسی شد و در ستاد مربوطه در دستور کار فوری قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در حاشیه بازدید از واحد‌های صنعتی دامغان در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شعار سال، بیانات مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب و تاکید رییس جمهوری، بازدید‌های شهرستانی و رسیدگی به دغدغه و مشکلات مردم را در دستور کار جدی خود قرار دادیم.

او ادامه داد: در سفر امروز به دامغان، دیدار با امام جمعه و آیت الله ترابی، بازدید از واحد فرآوری پسته، واحد صنعتی فروسیلیس، صنایع چوب و صنایع پتروشیمی را دنبال کردیم و در طول بازدید دغدغه‌های سرمایه‌گذاران با حضور مدیران کل تصمیم گیری شد و صورتجلسه برای رفع مشکلات و زمان مشخص برای رفع مشکلات تعریف شد.

هاشمی اضافه کرد: تمام مشکلات موجود در واحد‌های صنعتی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان بررسی می‌شود و رفع آن در دستور کار دارد.

او تصریح کرد: طرح دسترسی به شهرک صنعتی، کمبود آب و دسترسی به گاز، از جمله اصلی‌ترین مشکلات مطرح شده سرمایه‌گذاران دامغانی در بازدید‌های امروز بود.

استاندار سمنان خبرنگار را پل ارتباطی مردم و مسوولان دانست و گفت: خبرنگاران نقاط قوت و ضعف را برجسته و به مدیران ارجاع می‌دهند و ما به عنوان خادم و کارگزار نظام موظفیم تا عملکرد خود را به مردم منتقل کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.