با همکاری فدراسیون گلف کشور، رشته وودبال در هرمزگان راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،بیژن شبانکاره، رئیس هیات گلف استان هرمزگان از راه اندازی رشته وودبال از زیرشاخه‌های ورزش گلف در هرمزگان خبر داد.

شبانکاره در دیدار با رئیس فدراسیون گلف کشور، افزود: هرمزگان ظرفیت بالایی در ارتقاع جایگاه گلف دارد که متاسفانه از آن به درستی استفاده نشده است.

او گفت: برای توسعه ورزش گلف در هرمزگان تاکنون هیات‌های شهرستانی راه اندازی و  چندین زمین مینی گلف ساخته شده است اما نیاز استان را بیش از این است و ما درخواست داریم برای راه اندازی زمین مجموعه خلیج فارس نگاه ویژه‌ای به هرمزگان صورت پذیرد.

شبانکاره ضمن تاکید بر حمایت فدراسیون از رشته تازه تاسیس گلف در استان گفت: راه اندازی رشته وودبال می‌تواند نقطه عطفی در توسعه ورزش گلف در هرمزگان باشد.

رئیس هیات گلف استان هرمزگان گفت: برای راه اندازی این رشته از ظرفیت نیرو‌های توانمند بومی استان استفاده خواهیم کرد.

شبانکاره افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی داوری و مربیگری گلف نیز برای  ارتقاء نرم افزاری این ورزش در دستور کار است و از فدراسیون درخواست داریم همکاری لازم را با ما داشته باشد.

عزیزی دبیر فدراسیون گلف کشور هم گفت: در ساخت و تجهیز زمین مجموعه خلیج فارس تمام توان خود را به کار خواهم بست تا مسئولین را با مجموعه گلف هرمزگان همراه کرده و راه را برای توسعه آن فراهم کنیم.

او افزود: پیگیری لازم در جهت تامین محلی برای انجام امور روزانه هیات استانی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ا



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.