فرمانده کل ارتش عصر چهارشنبه ۱۴ مهرماه با سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه امیر سرتیپ خرم‌طوسی فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی و رئیس هیئت‌مدیره بنیاد تعاون ارتش، امیر سرتیپ اکرمی نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و سرهنگ امیدی رییس سازمان تربیت بدنی آجا با حضور در وزارت ورزش و جوانان با حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد.

در این دیدار در خصوص گسترش ورزش همگانی، بازسازی اماکن ورزشی، توسعه رشته‌های مدال آور در میان خانواده‌های ارتشی، توسعه تیم‌های ملی چوگان و سوارکاری با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری و راه اندازی فدراسیون المپیکی پنج گانه مدرن (شمشیربازی، سوارکاری، شنا، تیراندازی و دو) با محوریت ارتش، بحث و تبادل نظر شد.

در این دیدار همچنین نشان ورزش ارتش جمهوری اسلامی ایران از طرف امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به وزیر ورزش و جوانان اهدا شد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این دیدار گفت: در جلسه‌ای که امروز با وزیر ورزش و جوانان داشتیم قرار شد مشکلات سربازان قهرمان، حل شود.

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه نهایت همکاری را با سربازان قهرمان ملی پوش خواهیم داشت، افزود: از سربازان قهرمان و کسانی که بعد از ورود به خدمت نظام وظیفه عناوین قهرمانی را به دست آوردند حمایت خواهیم کرد.

فرمانده کل ارتش اضافه کرد: نظر وزیر ورزش و جوانان این است که مشکلات را به صفر برسانیم، ارتش با تمام توان از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
جناب فرمانده از ما فرزندان ارتشی بازنشسته هم حمایت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
این ملت باید یاد بگیرن جلوی قهرمانای ملیشون که سرمشق بچه هاشونن تعظیم کنن
آخرین اخبار