دادستان شهرستان زاهدان در دیدار با فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از نیروی انتظامی به عنوان دستگاهی موفق در انجام ماموریت‌ها یاد کرد و از عملکرد پلیس استان به دلیل ارائه خدمات ارزشمند به شهروندان تقدیر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهدی شمس آبادی  دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در  دیدار با فرمانده انتظامی استان ضمن تسلیت رحلت جانسوز حضرت رسول (ص) و سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) با تبریک فرارسیدن هفته ناجا به سبزپوشان سخت کوش عرصه نظم و امنیت استان، امنیت را یک نعمت بی بدیل در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دانست، و عنوان داشت: نظم و امنیت شکل گرفته که منجر به کاهش جرایم در سطح استان شده است حاصل تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی کارکنان و مسئولان انتظامی و در رأس آن‌ها شخص فرمانده انتظامی استان است.

وی با تقدیر از خدمات شایسته و ارزشمند پلیس استان به شهروندان و مردم اظهار داشت: نیاز به امنیت از قدیمی‌ترین و عمیق‌ترین نیاز‌های انسانی است به طوری که انسان‌ها در هیچ برهه زمانی برای تأمین امنیت بی تفاوت نبوده و هزینه‌های زیادی را برای تأمین امنیت و آرامش متحمل شده اند.

دادستان مرکز استان از ناجا به عنوان یک دستگاه موفق در انجام مأموریت تأمین نظم و امنیت یاد کرد و عنوان داشت: دشمنان نظام به دنبال دلسرد کردن مردم از نظام هستند که به یاری خدا این مکر آنان راه به جایی نخواهد برد و در این بین نیروی انتظامی سهم بسزایی را در جلب اعتماد مردم به این نظام مقدس دارد.

این مقام قضائی در ادامه گفت: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به عنوان متولیان تامین امنیت و آرامش در جامعه با گسترش عدالت اجتماعی باید حداکثر توان خود را با تکیه بر نیرو‌های ولایی، متعهد و مخلص بکار ببندند تا مردم در آرامش و آسایش کامل به امورات خود رسیدگی کنند.

در ادامه این دیدار سردار احمد طاهری ضمن تسلیت ایام سوگواری رحلت حضرت رسول (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت امام رضا (ع) به اشاره به نقش مهم دستگاه قضائی در امنیت و آسایش مردم گفت: دستگاه قضائی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و عملکرد خوب این دستگاه موجب افزایش احساس آرامش و آسایش جامعه و حل مشکلات قضائی مردم می‌شود.

وی افزود: همکاری مستمر نیروی انتظامی و دستگاه قضائی به عنوان دو اهرم قدرتمند، همواره در حفظ امنیت موثر بوده و تردیدی نیست که استمرار این همکاری ضمن گسترش عدل و عدالت در جامعه بستر ساز ارتقاء احساس امنیت در بین مردم و سلب آسایش بزهکاران و مجرمان خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: خداوند متعال را شاکریم که مجموعه نیروی انتظامی در استان پهناور سیستان و بلوچستان، همراه و همدل با دستگاه قضا در راستای گسترش عدل و عدالت، دفاع از مظلوم و برخورد با ظالم تلاش می‌کند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی استان تأکید کرد: قطعا جز با همکاری خوب دستگاه قضا و پشتیبانی درست و قانونمند قضات محترم از مأموران انتظامی، هیچ گونه موفقیتی توسط پلیس استان در راه برقراری امنیت و مبارزه با مجرمان حاصل نمی‌شد.

سردار طاهری ابراز امیدواری کرد: با تداوم همدلی خوب دستگاه قضائی و انتظامی استان و با کاری جهادی و بسیجی همه موانع و مشکلات، در راه تأمین نظم و امنیت پایدار در سطح استان و گسترش عدل و عدالت در جامعه برداشته و با تداوم تعاملات، مشکلات قضائی مردم به نحوی مطلوب برطرف گردد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار