معاون تبلیغات اسلامی:

سازمان تبلیغات اسلامی کودک و نوجوان در کشور راه‌اندازی می‌شود

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمانی متناسب با کودک و نوجوان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی امروز متعلق به گذشته است و سازمانی متناسب با کودک و نوجوان راه‌اندازی می‌شود.

 حجت الاسلام و المسلمین رضا عزت زمانی  در نشست با مسئولان تشکل‌های تخصصی تبلیغات اسلامی لرستان به راه اندازی سازمان تبلیغات اسلامی کودک و نوجوان اشاره کرد و افزود: تبلیغات اسلامی امروز متعلق به دهه ۵۰ و ۶۰ است در حالی که دنیای نسل جدید متفاوت است و نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

او  اظهار داشت: دشمن با تمام وجود صحنه را می‌آراید تا جوانان را به عنوان سرمایه‌های اصلی از ما بگیرد، هرچند باید بپذیریم سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد میانی در حوزه فرهنگ است و سیاست گذار نیست، اما در عین حال ایستاده‌ایم.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: با وجود اینکه ادغام شورای هماهنگی از طرف رهبر انقلاب ابلاغ شده، اما حدود سه سال گذشته اتفاقی نیفتاده است و اختیارات در دست سازمان تبلغیات اسلامی نیست، همچنین در حوزه مسجد سند ملی را به دوش کشیده‌ایم و تقریبا نهایی شده است، اما در حال حاضر سه نهاد موازی برای مساجد نقشه می‌کشند.

زمانی با اشاره به مشکلات مدارس صدرا گفت: ۶ ماهه اول سال جاری در مباحث مالی مشکلاتی داشتیم که امیدواریم رفع و اعتبارات این حوزه تخصیص داده شود.

او افزود: برای بازسازی ساختمان‌ها در حوزه مدارس صدرا، خانه‌های عالم و بخش عمرانی سازمان در حال رایزنی با دولت هستیم.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.