زیباترین تصویرنوشته ها به مناسبت شهادت امام رضا (ع)

مجموعه‌ای از جدیدترین تصویرنوشته‌های روز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت در این خبر به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته است، این جمله ماندگار بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران یعنی امام خمینی (ره) است که اگر به حوادث رخ داده در صحرای کربلا و در ادامه ماه صفر نگاهی بیاندازیم کاملا متوجه عظمت این رویداد بزرگ جهانی خواهیم شد. از سفر تاریخی امام حسین به دشت نینوا و شهید شدن آن بزرگوار و اهل بیت مطهرشان گرفته تا مسموم شدن امام مهربانی‌ها به دست خلیفه عباسی در آخرین روز صفر که تمام دلباختگان جهان را اندوهگین کرده است.

شیعیان جهان و به ویژه ایران اسلامی در سوگ ضامن آهو همیشه مراسم‌های مختلفی را برگزار می‌کنند تا ارادت خاص خودشان را خدمت خاندان عصمت و طهارت ابراز کنند. امامی که ۲۰ سال زمام حکومت اسلامی و تبلیغ دین را برعهده داشته است و شاگردان زیادی را تربیت کرده و پیام جهانی دین اسلام یعنی صلح، برادری، برابری و مهربانی را به گوش تمام جهانیان رسانده است. صد حیف که در آخر ماه صفر دوستداران اهل بیت باز هم عزادار یکی دیگر از جانشینان پیامبر مکرم اسلام می‌شوند، امامی که به ضامن آهو، شمس الشموس و امام مهربانی‌ها معروف است به شکلی ناجوانمردانه و با سم مامون عباسی به شهادت می‌رسد.

در ادامه و ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت امام رضا (ع) تصاویری زیبا و مخصوص امروز را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


شهادت امام رضا (ع)

امام رضا (ع)

امام مهربانی ها

حرم مطهر

مشهد مقدس

شمس الشموس

ضامن آهو

غریب الغربا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۲۲:۴۹ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
خوب
آخرین اخبار