فراکسیون الوفاء للمقاومة و تجمع علمای مسلمان لبنان از حضور امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان در لبنان به گرمی استقبال کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العهد، گروه‌های لبنانی از حضور حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیروت به گرمی استقبال کردند.

فراکسیون الوفاء للمقاومة در پارلمان لبنان در بیانیه‌ای پس از نشست دوره‌ای خود به ریاست محمد رعد اعلام کرد: از حضور جناب آقای امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران در بیروت به گرمی استقبال می‌کنیم. ما دیدار‌ها و گفت‌وگو‌های او با مسئولان و گروه‌های سیاسی لبنان را تأکیدی راستین بر مواضع برادرانه و دوستی جمهوری اسلامی با رهبران و مردم لبنان می‌دانیم.

فراکسیون الوفاء للمقاومة اضافه کرد: از این فرصت برای تشکر از جمهوری اسلامی ایران استفاده و بر عمق روابط بین دو کشور و گسترش آن تأکید می‌کنیم.

تجمع علمای مسلمان لبنان نیز در بیانیه‌ای از حضور امیرعبداللهیان در لبنان استقبال و اعلام کرد: از ایشان و جمهوری اسلامی ایران به خاطر کمک‌هایی که به ملت لبنان ارائه می‌کنند، تشکر می‌کنیم. از دولت لبنان می‌خواهیم تا در‌های همکاری را به روی ایران باز کند تا کمک‌های خود در راستای کاستن مشکلات اقتصادی و اجتماعی از کشورمان را ارائه کند.

تجمع علمای مسلمان برای برقراری بهترین روابط میان ایران و لبنان ابراز امیدواری و اضافه کرد: ایران در تمام مراحل تاریخ معاصر حامی ما بوده، از مقاومت حمایت کرده است و امکان پیروزی مقاومت در جنگ‌های سال ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ را فراهم و در بازسازی خرابی‌های جنگ به ما کمک کرد. این کشور همواره دست یاری خود را به سمت لبنان دراز کرده، در حالی که آمریکا همیشه مانع از ارائه کمک به لبنان شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار