رئیس شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری، از ذخیره‌سازی ۲ هزار و ۵۹۸ تن نهاده دامی و گوشت منجمد در انبار‌های این شرکت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهروز آل‌مؤمن رئیس شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری با اشاره به ذخیره‌سازی ۲ هزار و ۵۹۸ تن نهاده دامی و گوشت منجمد در انبار‌های این شرکت گفت: این میزان شامل یک‌هزار و ۸۰۰ تن سویا، ۲۹۰ تن جو، ۲۷۰ تن ذرت، ۳۸ تن گوشت قرمز منجمد و ۲۰۰ تن گوشت مُرغ منجمد است.

او همچنین به خشکسالی‌های افزون‌بر ۱۲ سال گذشته استان اشاره و اضافه کرد: شرکت پشتیبانی امور دام خرید دام مازاد بر نیاز عشایر را آغاز و تاکنون یک‌هزار و ۸۰ راس بز و میش را خریداری کرده است تا پس از کشتار در کشتارگاه صنعتی جونقان نسبت به انجماد، بسته‌بندی و ذخیره‌سازی آن برای عرضه به بازار در مواقع بحران اقدام کند.


بیشتر بخوانید


آل مؤمن افزود: البته در این راستا تمامی تلاش‌ها برای جلوگیری از کشتار و حذف دام‌های مولید انجام خواهد شد.

او به حمل نشدن سهمیه ۲ هزار و ۵۰۰ تنی جو چهارمحال و بختیاری از بندر چابهار به استان از ۱.۵ ماه گذشته تاکنون اشاره کرد و گفت: در این مدت تنها یک کامیون از این سهمیه وارد استان شده و این در حالی است که در صورت اخیر بیشتر، امکان باطل شدن آن وجود دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار