فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی خبرداد.

سرهنگ حسن سرگزی فرمانده انتظامی شهرستان دلگان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،   اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در روستا‌های شهرستان دلگان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی طی تحقیقات اولیه از شاکیان و با جمع آوری سرنخ‌های موجود سارقی حرفه‌ای را شناسایی و مشخص شد که متهم پس از سرقت موتورسیکلت ها، آن‌ها را در یک انبار واقع در یکی از روستا‌های اطراف دلگان مخفی و سپس به فروش می‌رساند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران با حصول اطمینان از موضوع در یک عملیات ضربتی وارد عمل شده و ضمن دستگیری متهم در بازرسی از انبار مذکور، تعداد ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی را کشف کردند.

سرهنگ سرگزی بیان داشت داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات فنی و مواجهه با دلایل و مدارک پلیس، به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات تکمیلی به ۶ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی عدم رعایت نکات امنیتی مثل استفاده نکردن از قفل و زنجیر، رها کردن سوئیج بر روی موتورسیکلت و ترک کردن طولانی مدت موتورسیکلت‌ها در معابر را علت اصلی وقوع این سرقت‌ها بر شمرد و از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات امنیتی در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار