عبدالله سهرابی از برگزاری رویداد کارآفرینی استارت‌آپ ویکند گردشگری " من یک روستایی هستم" در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، عبدالله سهرابی رئیس اداره میراث فرهنگی  اسفراین گفت : با توجه به اهمیت و نقش روستا‌ها در توسعه گردشگری و اینکه مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری استان، جاذبه‌های روستایی و طبیعی هستند، موضوع استارت‌آپ انتخاب شد.


بیشتر بخوانید 

 

او با تأکید بر حمایت از ایده‌های نو در حوزه گردشگری، تصریح کرد: «هدف از برگزاری این رویداد تقویت قصد، انگیزه و خودباوری کارآفرینانه در بین دانشجویان و جوانان صاحب ایده و جویای کسب‌وکار است».

 

سهرابی با اشاره به اینکه در این رویداد آموزشی مشتاقان کـارآفرینی در حوزه گردشگری گرد هم می‌آیند تا با اشتراک‌گذاری ایده‌هایشان و تشکیل گروه‌ها به راه‌اندازی مدل‌های کسب‌وکار بپـردازند، تأکید کرد: «این امر می‌تواند به توسعه گردشگری شهرستان و کسب‌وکار در این حوزه کمک کند».

 

استارت‌آپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی است که در ۴ روز متوالی برگزارمی شود. در این برنامه شرکت‌کنندگان پرانگیزه شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، طرفداران استارت آپ، بازاریاب‌های حرفه‌ای و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند و ایده‌هایشان را مطرح و با تشکیل گروه، آن‌ها را به اجرا می‌گذارند.

 

در استارت‌آپ ویکند ایده‌های زیادی مطرح می‌شود، اما آنچه در این برنامه اهمیت دارد تنها اجرا است. شهرستان اسفراین از تاریخ ۹ آبان تا ۱۲ آبان امسال خبر داد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.