مسئول اجرای طرح واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: در سه روز پایانی ماه صفر چهار هزار و ۷۰۰ دُز واکسن مقابله با کرونا در اتوبوس‌های سیار مستقر در اطراف حرم مطهر رضوی تزریق شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد مقضی مسئول اجرای طرح واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: طرح واکسیناسیون سیار اتوبوسی از اول مهر با اختصاص ۱۰ دستگاه اتوبوس با همکاری سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد آغاز شده و تاکنون در مجموع ۱۲ هزار و ۸۵۶ دُز واکسن کرونا از این طریق تزریق شده است.

او هدف از اجرای طرح واکسیناسیون سیار را، تسهیل دسترسی جامعه هدف در اماکن مختلف از جمله دانشگاه‌ها، هیأت‌های مذهبی، ادارات و کارخانجات به خدمات واکسیناسیون بیان کرد و افزود: اتوبوس‌های سیار در دو نوبت کاری از ساعت ۹ تا ۱۶ و ۱۶ الی۲۲ در مناطق و اماکن ثبت نام شده در سامانه مستقر خواهند بود و هر اتوبوس با ۲ تیم شامل پزشک، پرستار، واکسیناتور و انتظامات، به شهروندان خدمات رسانی خواهد کرد.

مسئول اجرای طرح واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با بیان اینکه طرح واکسیناسیون سیار بسیج جامعه پزشکی تا زمان اعلام نیاز از سوی واحد‌ها و اماکن مختلف ادامه خواهد داشت، ادامه داد: این طرح محدود به حاشیه شهر نبوده و در تمام نقاط شهر از جمله ادارات، دانشگاه‌ها، کارخانجات و دیگر مراکز انجام خواهد شد.

مقضی بیان کرد: شهروندان می‌توانند درخواست برای حضور اتوبوس واکسن در محل خود را با نام نویسی در سامانه vaccinebus.sbjp.ir اعلام کنند.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.