رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان همدان گفت: با وجود افزایش تعداد و ظرفیت واکسیناسیون متاسفانه برخی افراد به واکسن دید مثبتی ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتررشید حیدری مقدم رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان همدان از تزریق بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دز واکسن در استان همدان خبر داد و گفت: در استان همدان تاکنون یک میلیون و آمادگی تزریق روزانه ۹۰ هزار دز واکسن را  در استان را داریم.

او در ادامه افزود: تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار نفر از هم‌استانی‌های ما دو دز واکسن را دریافت و برای بیش از ۹۰۰ هزار نفر نیز یک دز از واکسن تزریق شده است.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان همدان ا با بیان به اینکه در این بحران ۵ موج سنگین را پشت سر گذاشتیم که در موج اول روزانه ۳۰۰ نفر مراجعه به مراکز درمانی استان داشتند بیان کرد: در موج دوم ۶۰۰ نفر، موج سوم هزار و ۲۵۰ نفر، موج چهارم هزار و ۷۵۰ نفر و در پنجمین موج ۲ هزار و ۵۰۰ نفر بیمار بستری و مراجعه کننده بودند.

حیدری مقدم  ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر تبلیغات منفی و سیاه نمایی‌های پیرامون واکسیناسیون وجود دارد که باید به صورت جدی به دنبال تبلیغ و ترویج تزریق واکسن باشیم.

او گفت: درحال حاضر دریافت واکسن و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مهم‌ترین راه غلبه بر بحران کرونا است و دغدغه‌ای جز واکسینه شدن همه آحاد جامعه نداریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار