نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت : نمایندگی اتاق بازرگانی هفته آینده در این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت : به دنبال پیگیری مشکلات شهرستان قصرشیرین با نگاه کارشناسی هستیم.

او گفت : با توجه به اینکه قصرشیرین بهترین شرایط برای ایجاد منطقه آزاد را دارد اکنون با تلاش‌های صورت گرفته به تصویب رسید و بعد از تصویب باید طرح جامع آن تصویب و با تعیین هیات مدیره شروع به کار کند که رییس منطقه آزاد ارس انتخاب شد و با رایزنی با رییس مناطق آزاد کشور خواستار تسریع در تصویب طرح جامع آن هستیم.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی افزود: تا زمان اجرای طرح منطقه آزاد تجاری مردم با همکاری از گران شدن اجاره بها و اجناس در شهرستان خودداری کنند.

او ادامه داد: منطقه آزاد تجاری با نگاه تولید و صادرات محور فعالیت کند در گذشته نگاه ویژه به قصرشیرین داشتیم در حوزه بهداشت، ورزش، کمک به افراد کم بضاعت، برای کوله بری در فراکسیون مرز مجلس پیگیر هستیم، چون بعد از رسمی شدن مرز روستا‌های قصرشیرین باید از سامانه مرزنشینی حذف شود که با پیگیری این امر صورت نگرفته است.

حیدری گفت: مجوز تمدید امهال وام‌های زلزله زدگان را برای یک سال دیگر از هیات دولت گرفتیم که در این خصوص امهال در کل کشور برای ۲ سال است و تنها قصرشیرین است برای سه سال امهال شد و ۵۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای این کار اختصاص داده شد.

او افزود: به دنبال این نیستیم که بستگان خود را در شهرستان مستقر کنم خود را به عنوان یک شهروند قصرشیرینی می‌دانم و به دنبال سهم خواهی انتخاباتی نبوده ام .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.