معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران از تشکیل هیات‌های تخصصی مشاوره از میان قضات مجرب و توانمند استان تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا مرادی حقگو معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران از تشکیل هیات‌های تخصصی مشاوره از میان قضات مجرب و توانمند این استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به مطالبات ریاست قوه قضاییه و دستور رئیس کل دادگستری استان تهران، در خصوص اجرایی شدن سند تحول قضایی و لزوم اهتمام مجموعه همکاران دستگاه قضایی استان تهران در تحقق بند‌های این سند، بر آن شدیم از ظرفیت متخصصین در صدور آراء و تصمیمات متقن استفاده کنیم.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در دادگستری شهرستان‌ها و محاکم و دادسرای عمومی و انقلاب تهران هیات‌های تخصصی در امور کیفری، حقوقی و خانواده تشکیل می‌شود.

وی بیان کرد: از توان علمی و عملی این هیات برای مشاوره در پرونده‌های مهم و اولویت‌دار استفاده خواهد شد و ضمن انعکاس عملکرد هیات‌ها در سوابق، از فعالیت آن‌ها به نحو مقتضی، تقدیر متناسب به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار