امام جمعه فهرج از رئیس جمهور خواست برای دیدن محرومیت واقعی به شهرستان فهرج سفر کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رضا آقا ملایی امام جمعه فهرج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خواستار سفر آیت الله رئیسی به شهرستان فهرج شد و گفت: وظیفه حاکم اسلامی است که به محرومین رسیدگی کند.

او افزود: شهرستان فهرج یکی از شهرستان‌های محروم است که متاسفانه مردم این شهرستان با مشکلات زیادی روبرو هستند،مردم فهرج مردمی انقلابی، ولایتمدار و شیعه و سنی هستند.

آقا ملایی تصریح کرد: من به نمایندگی از مردم عزیز از شخص رئیس جمهور برای سفر به فهرج دعوت می‌کنم، سفر رئیس جمهور به فهرج اولین درخواست مردم محروم و مهمان نواز فهرج از ایشان است.

او همچنین با اشاره به فعال نبودن بیمارستان ٣٢ تختخوابی این شهرستان گفت: مردم می‌توانند بسیاری از مشکلات را تحمل کنند، اما چگونه از دورترین روستا‌های دور افتاده شهرستان خود را به بیمارستان‌های بم و کرمان برسانند.

خطیب جمعه فهرج تاکید کرد: مردم فهرج باید برای دریافت خدمات بیمارستانی مسافت زیادی را طی کنند. یکی از درخواست‌های ما از ریاست جمهوری این است که بخش‌های بیمارستان فهرج فعال شود.

امام جمعه فهرج در ادامه با اشاره به وجود ساختمان بیمارستان در این شهرستان گفت: فهرج دارای ساختمان بیمارستانی خوبی است، ولی نیروی متخصص کافی ندارد و به جز اورژانس بخش‌های دیگر این بیمارستان فعال نیست.

او گفت: باتوجه به بیماری کرونا ومشکلات مردم در این زمینه هرچه سریعتر بیمارستان فهرج راه اندازی شود.

آقاملایی بیان کرد: بیشترین مراجعات مردم و جوانان به دفتر امام جمعه مشکل اشتغال و کار است.

او افزود: رواج شغل‌های کاذب، قاچاق سوخت، قاچاق اتباع بیگانه که اتفاق می‌افتاد ناشی از بیکاری جوانان است که با احداث و راه اندازی کارخانه می‌توان برای جوانان شغل ایجاد کرد.

امام جمعه فهرج همچنین از رئیس جمهور خواست که برای اشتغال جوانان دستور ایجاد تشکیل کارگروهی برای اشتغال جوانان  در این شهرستان بدهند.

 او در ادامه منع ورود کالا‌های کره‌ای به کشور را یک اتفاق مهم و راهبری و الهام بخش برای جهش تولید در سالی که به همین نام، نامگذاری شده است دانست.

امام جمعه فهرج به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط تصویری با آیین مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری اشاره کرد و این بیانات را نکاتی مهم و راهبردی و مورد نیاز جامعه دانست و افزود: رضایت‌مندی فرمانده کل قوا از نیروه‌های مسلح افتخار بزرگی است که نیرو‌های مسلح باید آن را قدر بدانند و برای تقویت و الگو سازی از آن تلاش کنند و اخراج آمریکا از منطقه مهمترین دستاورد جهاد همه جانبه نیرو‌های مسلح ماست، ویژگی مهم و متمایز امنیتی که نیروه‌های مسلح ما به ارمغان آورده اند این است که این امنیت یک امنیت عاریه‌ای نیست و یک امنیت درونزا، متکی بر خود مبتنی بر توان فکری و معنوی و عقلانیت انقلابی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار