سلطانزاده گفت: برای مشخص شدن اعضای هیات مدیره و بازرس اتحادیه‌های صنفی در سطح سیستان وبلوچستان در ۶ماهه نخست امسال ۱۰ انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدرفیع سلطانزاده معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت سیستان وبلوچستان گفت:: از تعداد انتخابات انجام شده طی این مدت چهار مورد مربوط به مرکز سیستان و بلوچستان و بقیه مربوط به سایر شهرستان‌های استان است.

وی افزود: در راستای اجرای آیین‌نامه ماده ۲۲ و ۲۳قانون نظام صنفی باید با انقضاء دوره هیات مدیره اتحادیه‌های صنفی، هرچهارسال یک بار انتخابات برای تعیین اعضاء هیات مدیره جدید برگزار شود که درهمین ارتباط در مدت ۶ ماهه امسال تعداد ۱۰ انتخابات به صورت الکترونیکی در سطح استان برگزار شده است.

معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این بازه‌ی زمانی انتخابات اتحادیه نانوایان و اغذیه‌فروشان در ۲۴ فروردین ماه در شهرستان هیرمند، انتخابات اتحادیه پارچه‌فروشان در ۲۰ اردیبهشت در چابهار، انتخابات اتحادیه فلزکاران در ۲۸ اردیبهشت در زاهدان، انتخابات ۲ اتحادیه خواربارفروشان و اتحادیه تعمیرکاران و فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل در ۱۱ خرداد در شهرستان سرباز برگزار شده است.

وی ادامه داد: همچنین انتخابات اتحادیه مصالح ساختمانی در ۲۰ مرداد در زاهدان، انتخابات اتحادیه لوازم‌خانگی، خرازی، خیاطان و پارچه‌فروشان در هشت شهریور در شهرستان خاش، انتخابات اتحایده فروشندگان و سازندگان طلا، جواهرو نقره در ۱۴ شهریور در زاهدان، انتخابات اتحادیه طلا، جواهر، عکاسان و خدمات رایانه ۱۵ شهریور در خاش و انتخابات اتحادیه خیاطان و خشکشویی در ۱۸ شهریور در شهرستان زاهدان برگزار شده است.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار