حجت السلام امرائی گفت: آرامش ، آسایش و امنیت موجود در داخل کشور به برکت چشمان همیشه بیدار شما زحمت کشان ناجا برقرار شده و ما از این بابت خود را قدردان شما می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت السلام امرائی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان چرداول با تبریک هفته نیروی انتظامی به سبز قامتان این نیرو ، از تلاش‌های تک تک کارکنان انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت تقدیر و تشکر کرد.

او با اشاره به اینکه سلامتی و امنیت ۲ نعمت مجهول هستند که تا شخص آن‌ها را دارد، قدرش را نمیداند افزود: در دوران سخت کرونایی ، انتظامی شهرستان با تلاش مضاعف ضمن برقراری امنیت در کنار کادر درمان کشور و با اجرای طرح‌های ممنوعیت تردد سهم بسزایی در تامین سلامت شهروندان داشت و از این بابت باید شکرگزار خدا باشید که تامین ۲ نعمت بزرگ مردم به وسیله شما فراهم می‌گردد.

در ابتدای این دیدار فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گزارشی از عملکرد و اقدامات شش ماهه گذشته انتظامی شهرستان را به محضر نماینده ولی فقیه ارائه کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول به همراه روسای پلیس‌های تخصصی و معاونان و روسای کلانتری و پاسگاه‌های تابعه به مناسبت آغاز هفته ناجا با حجت السلام احمد امرائی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان چرداول دیدار و با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.