نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه اراک صیانت از امنیت جامعه را از اصلی‌ترین وظایف ناجا دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک درخطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان عرصه خدمت، نیروی انتظامی را پیشانی نیرو‌های نظامی کشور دانست و گفت: حفظ انضباط اجتماعی، اخلاقی و صیانت از امنیت جامعه از اصلی‌ترین وظایف آن‌ها است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: نیروی انتظامی همواره باید با قدرت در راستای حفظ منافع ملی، مصالح مردمی و امنیت اجتماعی گام بردارد.

او اضافه کرد: کارگزارن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از پایین‌ترین مرتبه شغلی تا بالاترین درجه آن باید امین، دلسوز و مردمی باشند و امانتداری، حفظ منافع ملی و صرف آن در رفع مشکلات مردم باید اولویت همه مسئولان باشد.

امام جمعه اراک ضمن گرامیداشت هفته وقف بیان کرد: اوقاف امانتدار و امین اموال مردم است و بکارگیری کارگزاران امین و ولایتمدار در آن را زمینه ساز تحولات بزرگ و برکات بسیار در جامعه عنوان کرد.

او ماه ربیع را منشا برکات و خیرات فراوان دانست و به همگان توصیه کرد ضمن حفظ دستاورد‌های دو ماه عظیم محرم و صفر، از فرصت پیش روی برای انسان سازی بهره ببرند.

تبریک حلول ماه ربیع، ماه شادی و سرور اهل بیت، موضوعات دیگری بود که نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک به ان‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.