رئیس کمیته سپک تاکرا در خوزستان گفت: اسامی نمایندگان استان برای شرکت در مسابقات کشوری سپک تاکرا در رده سنی کمتر از ۱۹ سال اعلام شدند.

ساسان زکی پور، رئیس کمیته سپک تاکرا در خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مسابقات مجازی جهانی هنر‌های انفرادی رشته سپک تاکرا به میزبانی ایران در رده سنی زیر ۱۹ سال برگزار شد و افراد شرکت کننده به عنوان نماینده استان برای شرکت در مسابقات مجازی کشور و انتخاب افراد برگزیده جهت حضور در مسابقات جهانی مشخص شد.

او افزود: امید سلطانی، علی رضا حسینی و یونس یاوری دربخش آقایان و گلنوش بارانی، نادیا طاعتی زاد و مهسا علیجانی برای شرکت در رقابت‌های بخش بانوان انتخاب شدند.

سپک تاکرا یا بوریاوالی ورزشی شبیه والیبال است که به‌جای دست از پا برای گذراندن توپ از تور استفاده می‌شود، این بازی از ورزش‌های بومی جنوب شرق آسیا است و در تایلند، مالزی، لائوس و اندونزی بسیار محبوب است، همچنین مسابقات بین‌المللی سپک تاکرا زیر نظر فدراسیون جهانی سپک تاکرا و رقابت‌های قهرمانی جهان با عنوان جام پادشاهی هر سال در بانکوک برگزار می‌شود. این رشته ورزشی در برنامه مسابقات بازی‌های آسیایی و بازی‌های آسیایی داخل سالن هم قرار دارد

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.