کلنگ زنی پروژه آب‌رسانی در بخش مرکزی دشت آزادگان

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی گفت: کلنگ زنی پروژه آب‌رسانی در بخش مرکزی دشت آزادگان با هدف محرومیت زدایی انجام شد.

قاسم ساعدی، نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کلنگ پروژه آب‌رسانی به روستای جلیعه از توابع بخش مرکزی دشت آزادگان با هدف تأمین آب شرب روستائیان و محرومیت زدایی با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی به زمین زده شد.

او با بیان اینکه روستای جلیعه ۱۵۰ نفر جمعیت دارد، افزود: قرارگاه جهادی شهدای دشت آزادگان، شرکت آب و فاضلاب خوزستان و اداره آب و فاضلاب دشت آزادگان این پروژه را تکمیل و افتتاح می‌کنند تا ساکنان این روستا از آب شرب سالم و پایدار همچون سایر مناطق استان خوزستان بهره‌مند شوند.

ساعدی عمل به وظایف و وعده‌ها را وظیفه همه مسئولان عنوان کرد و بیان داشت: تامین امکانات اولیه و کاهش فاصله طبقاتی در مناطق محروم و روستا‌ها باعث جلوگیری از مهاجرت از روستا‌ها به شهر‌ها و همچنین کاهش حاشیه نشینی و بروز آسیب‌های اجتماعی می‌شود و با توجه به اینکه روستائیان نقش مهمی در تامین مواد غذایی دارند، بهبود شرایط زندگی آن الزامی است.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.